Můj SmartKat - aneb, jak jsem dopadl ... čeleň
Co se mi stalo - povolování stěhů - zlomený čeleň - ohnutý stěžeň - praskající sváry rámu
Můj tuning -
Honda 2,3 a zlomená káča

Ale ale, copa se to stalo? ....
Záhy jsem na to přišel! Někde někdo ve výrobě zvoral a nebo se na to prostě vy....!
Zase asi stejná písnička ... Jak jinak - zase uprostřed přehrady, foukaly tak asi 4 m/s. Pochopitelně naprosto opačným směrem, než jsem potřeboval - tedy mně to táhlo úplně jinam, než bylo potřeba. Na prvních dvou snímcích jsou záběry z mobilu, které jsem pořídil po více jak hodinovém pádlování a "kvrdlání" proti panu Windovi. Nebyl jsem na trampolíně sám - bylo tam se mnou celé hejno "sociálních pracovnic", které jsem neustále oslovoval a nedával jim do ...
Podotýkám, že se to stalo cca 10 dní před plánovanou dovolenou v Chorvatsku, kam jsem samozřejmě chtěl jet se SmartKatem! Docela prekérní cituace! Nicméně jsem našel řešení - ihned jsem večer objednal náhradní díly u výrobce. Konzultoval jsem vše s dovozcem a vzhledem k tomu, že byl ohnutý i napínák, tak mi bylo doporučeno, abych vše odeslal i s takeláží a že mi do týdne všechno příjde službou PPL. Pominu li to, že se balík někde zatoulal (né vinou odesílatele ale přepravce), tak jsem se po jeho převzetí a rozbalení přímo zděsil! V bedně totiž byl sice zbrusu nový cěleň, ale bez takeláže! A za dva dny se jelo Chorvatsko! Dokážete si představit, jak to se mnou cloumalo! "Sociální pracovnice" okolo mně jenom lítaly! Ale napadla mne spásná myšlenka! Zavolal jsem dealerovi, od kterého jsem SmartKata koupil a postavil jsem ho před hotovou věc! Bez jakýchkoli diskuzí jsem mu oznámil, že k němu jedu a že si z jeho SmartKatu zapůjčím na dovolenou jeho čeleň i s celou takeláží a on ať si to s výrobcem udělá jak chce. Musím podotknout, že v té době už jsme byli kamarádi - jak to tak na vodě chodí. Sednul jsem do káry a mazal 220 km tam, nafasoval a 220 km zpátky. Podotýkám, vše už bylo připraveno a nachystáno. Takže dovolená byla zachráněná.
Rosťa to nějak vyřídíl a zapůčené "hračky" jsme si vyměnili zpátky až po delší době, tedy až jsme se potkali. Teprve pak jsem zjistil že nový čeleň má větší průměr, ale že oplývá i tlustší stěnou trubky. Tedy si asi výrobce uvědomil, že původní řešení bylo poněkud poddimenzované. Na posledních fotografiích je jasně patrné "vráskování", které vzniká v místech nadměrného namáhání ... (obrobně je tomu i na rámu trampolíny).