Můj
SmartKat - aneb, jak jsem dopadl ... čeleň
Co se mi stalo - povolování
stěhů - zlomený čeleň - ohnutý
stěžeň - praskající
sváry rámu
Můj tuning - Honda 2,3 a zlomená
káča
Ale ale, copa se to stalo?
....
Záhy jsem na to přišel! Někde někdo ve výrobě
zvoral a nebo se na to prostě vy....!
Zase asi stejná písnička ... Jak jinak - zase
uprostřed přehrady, foukaly tak asi 4 m/s.
Pochopitelně naprosto opačným směrem, než jsem
potřeboval - tedy mně to táhlo úplně jinam, než
bylo potřeba. Na prvních dvou snímcích jsou záběry
z mobilu, které jsem pořídil po více jak hodinovém
pádlování a "kvrdlání" proti panu Windovi.
Nebyl jsem na trampolíně sám - bylo tam se mnou celé
hejno "sociálních pracovnic", které jsem
neustále oslovoval a nedával jim do ...
Podotýkám, že se to stalo cca 10 dní před
plánovanou dovolenou v Chorvatsku, kam jsem samozřejmě
chtěl jet se SmartKatem! Docela prekérní cituace!
Nicméně jsem našel řešení - ihned jsem večer
objednal náhradní díly u výrobce. Konzultoval jsem
vše s dovozcem a vzhledem k tomu, že byl ohnutý i
napínák, tak mi bylo doporučeno, abych vše odeslal i
s takeláží a že mi do týdne všechno příjde
službou PPL. Pominu li to, že se balík někde zatoulal
(né vinou odesílatele ale přepravce), tak jsem se po
jeho převzetí a rozbalení přímo zděsil! V bedně
totiž byl sice zbrusu nový cěleň, ale bez takeláže!
A za dva dny se jelo Chorvatsko! Dokážete si
představit, jak to se mnou cloumalo! "Sociální
pracovnice" okolo mně jenom lítaly! Ale napadla
mne spásná myšlenka! Zavolal jsem dealerovi, od
kterého jsem SmartKata koupil a postavil jsem ho před
hotovou věc! Bez jakýchkoli diskuzí jsem mu oznámil,
že k němu jedu a že si z jeho SmartKatu zapůjčím na
dovolenou jeho čeleň i s celou takeláží a on ať si
to s výrobcem udělá jak chce. Musím podotknout, že v
té době už jsme byli kamarádi - jak to tak na vodě
chodí. Sednul jsem do káry a mazal 220 km tam,
nafasoval a 220 km zpátky. Podotýkám, vše už bylo
připraveno a nachystáno. Takže dovolená byla
zachráněná.
Rosťa to nějak vyřídíl a zapůčené
"hračky" jsme si vyměnili zpátky až po
delší době, tedy až jsme se potkali. Teprve pak jsem
zjistil že nový čeleň má větší průměr, ale že
oplývá i tlustší stěnou trubky. Tedy si asi výrobce
uvědomil, že původní řešení bylo poněkud
poddimenzované. Na posledních fotografiích je jasně
patrné "vráskování", které vzniká v
místech nadměrného namáhání ... (obrobně je tomu i
na rámu trampolíny).
|